
A projekt megvalósítása a közbeszerzési eljárás megindításával kezdõdött.
A Szendrõlád Község Önkormányzatának képviselõ-testülete a közbeszerzés bonyolításához külsõ segítségként megbízta közremûködõként a Dr. Deme Lászlóné Ügyvédi Irodát.
A közbeszerzési eljárás 2011. június 24. napján indult és miután három eljárás eredménytelenül zárult végül a negyedik eljárás sikeres lefolytatását követõen 2011. november 10. napján szerzõdéskötéssel végzõdött. A négy eljárásban összességében 19, IKT eszközök forgalmazásával foglalkozó cég lett felkérve ajánlattételre. A nyertes ajánlattevõ, amely minden elõírt dokumentumot határidõre benyújtott a Chipland Kft. lett /3530. Miskolc, Rákóczi F. u. 14./. Velük történt meg a Szállítási Szerzõdés megkötése 2011.november 10. napján.
A közbeszerzési eljárás egyes lépéseirõl a megadott határidõben tájékoztattuk, állásfoglalást kértünk, adatot szolgáltattunk a közremûködõ szervezetet számára / ESZA Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft-t/, Minden egyes közbeszerzési eljárásról megküldtük a közbeszerzési eljárással kapcsolatosan keletkezett dokumentumokat.
2011. november 30. napján a pályázatban megnyert IKT – eszközök hiánytalanul megérkeztek telephelyre /Napköziotthonos Óvoda, Általános Iskola és Szakiskola 3751. Szendrõlád, Völgy út 3./:
- 31 db Iskolai PC
- 5 db Tantermi csomag
- 1 db Alkalmazás szerver
- 1 db Szerver szoftver
- 1 db WIFI csomag
- 1 db SNI III (gyengénlátó) csomag
- 1 db SNI V (mozgássérült) csomag
Projektzáró rendezvényt 2011. december 21. napján tartottunk, melynek keretében ismertettük a projekt történetét és a megvalósulás lépéseit. A rendezvény után az interaktív táblákkal felszerelt tantermekben minden pedagógus táblabemutatót tartott a gyerekeknek, szülõknek és a meghívott vendégeknek.
Célunk, hogy a fenntartási idõszakban az IKT – eszközök használatával a hatékonytanulás -tanítás folyamatát elõsegítsük és a tanulók tanórai motiváltságát, tanulási eredményességét fokozzuk.